23.4.18

Desdobre I-3ºB

Resultado de imagen de cartas de amor fran alonso


NAIESKA: Eu lin Cartas de amor de Fran Alonso. Paréceme un libro interesante que consegue transmitir emocións a través das distintas situacións que se plantean ao longo das diferentes cartas.


ANE: Eu lin O xogo de Ender de Orson Scott Card. É un libro que mestura ficción con realidade e que mostra un protagonista que non  controla a súa forza, o que fai que sexa un tanto agresivo.
Deste libro hai unha película que leva o mesmo título.

Resultado de imagen de charlie e a fabrica de chocolate
 MANUEL SÁNCHEZ: O último libro que lin foi Charlie e a fábrica de chocolate de Roald Dahl.  Non me gustou nada porque me pareceu aburrido e lino porque me falaran ben del  e esperaba toparlle o gusto.
Desta novela hai dúas versións en cine pero non vin ningunha.Charlie y la fábrica de chocolate - Un mundo de fantasía.

LÚA: Eu lin Mentira de Care Santos. Paréceme un libro entretido pero un pouco subrealinta nalgúns detalles.


No hay comentarios: